14.05 გავეცანი ХХI საუკუნის უნარ–ცვევებს.გამოვკვეთე რა უნარ–ჩვევებს ეუფლება მოსწავლე ამ პროექტის დროს.
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით გამოვყავი სტანდარტები და მისაღწევი მიზანი.განვიხილე ბლუმის ტაქსონიმიის სიტყვები და მისი გამოყენებით ჩამოვაყალიბე მიზნები.შევადგინე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითზვები.ანვიხილეთ შეფასების თემაზე და შევადგინე პროექტისათვის დასაწყისი,შუა და დასასრული კითხვები. შევადგინე გონებრივი იერიშისთვის საკითხები.
განვიხილეთ ტექნიკური მხარე, რომელიც მოგვეხმარება პროექტის შექმნის დროს.
შევქმენით ახალი ფურცელი საქახალდეებში, გადავაგზავნეთ ერთმანეთთან მასალები.
განვაახლეთ ბლოგები, შევიტანეთ შესწორებები.
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით გამოვყავი სტანდარტები და მისაღწევი მიზანი.განვიხილე ბლუმის ტაქსონიმიის სიტყვები და მისი გამოყენებით ჩამოვაყალიბე მიზნები.შევადგინე ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითზვები.ანვიხილეთ შეფასების თემაზე და შევადგინე პროექტისათვის დასაწყისი,შუა და დასასრული კითხვები. შევადგინე გონებრივი იერიშისთვის საკითხები.
განვიხილეთ ტექნიკური მხარე, რომელიც მოგვეხმარება პროექტის შექმნის დროს.
შევქმენით ახალი ფურცელი საქახალდეებში, გადავაგზავნეთ ერთმანეთთან მასალები.
განვაახლეთ ბლოგები, შევიტანეთ შესწორებები.
No comments:
Post a Comment